מה עם הרמב"ם? • גבי אשכנזי בתפילין ב'טנק' החב"די

    "מר אשכנזי מה שלומך ? אולי אפשר להציע לך להניח תפילין בטנק", פנו פעילי הניידות לאשנכזי, שבתחילה סירב בנימוס. מספר שניות אחרי, שינה אשכנזי את דעתו ואמר לחב"דניקים שהוא מסכים
    יוסי צלניקר 1 Comment on מה עם הרמב"ם? • גבי אשכנזי בתפילין ב'טנק' החב"די

    הביקור ב'טנק המצוות' התרחש ביום שישי האחרון בשעות הצהריים בראש פינה • אתר קול חי מוצא עמנו מזכיר לפעיל רמב"ם מפורש

    צילום: ניידות חב''ד
    "מר אשכנזי מה שלומך ? אולי אפשר להציע לך להניח תפילין בטנק", פנו פעילי הניידות לאשנכזי, שבתחילה סירב בנימוס. מספר שניות אחרי, שינה אשכנזי את דעתו ואמר לחב"דניקים שהוא מסכים
    8:46
    07.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "החמאס הסכים לעסקה; אבל מה הבטיחו להם בתמורה"?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מספר ימים אחרי שהיועץ המשפטי לממשלה החליט לסגור את תיק החקירה נגדו בפרשת הרפז, מצא עצמו הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי מניח תפילין ומתפלל ב'טנק המצוות' של חב"ד.

    הביקור ב'טנק המצוות' התרחש ביום שישי האחרון בשעות הצהריים בראש פינה.

    כמדי יום שישי הגיע פעיל 'ניידות חב"ד' בצפון הארץ אלרם הרוש עם 'טנק המצוות' למרכז הקניות הגדול בראש פינה, אליו מגיעים אלפים מכל אזור הצפון. כמו תמיד הוא הציע לעוברים ושבים לבקר בטנק להניח תפילין, להתפלל, ללמוד איזו הלכה קצרה.

    לפתע הבחינו הרוש וחברו בלא אחר מהרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שרק השבוע החליט היועץ המשפטי למשלה יהודה ויינשטין לסגור את תיק החקירה נגדו בפרשת הרפז. "מר אשכנזי מה שלומך ? אולי אפשר להציע לך להניח תפילין בטנק", פנו פעילי הניידות לאשנכזי, שבתחילה סירב בנימוס. מספר שניות אחרי, שינה אשכנזי את דעתו ואמר לחב"דניקים שהוא מסכים. "הוא דילג בקלילות לטנק, הניח תפילין התפלל והיה נראה כי הוא מתרגש", העיד אלרם הרוש.

    אתר קול חי מסב את תשומת לב הפעיל המסור לרצועה של הרא"ל במיל. שהייתה הפוכה. מן הסתם בשל ההתרגשות וגודל השעה השליח בטנק שכח להפוך אותה, ועיין ברמב"ם בהלכות תפילין (פ"ג הי"ד) "הרצועות של תפילין, בין של ראש בין של יד, פניהם החיצונים שחורים, וזו הלכה למשה מסיני".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      להפוך הרצועות המשתלשלות בשל ראש זה רק להידור כן נפסק להלכה